środa, 2 października 2013

#1 Zapraszam 😃


Czesc.
Nazywam sie Karolina i mam 13 lat :D
Mieszkam w Szkocji.
Zbieram LPS od 2,5 lat.
Nie mam duzego doswiadczenia w prowadzeniu bloga, gdyz nigdy zadnego nie prowadzilam. Mozna powiedziec ze jestem tu nowa :D Obiecuje ze postaram sie dac z siebie wszystko : ) 
Moja kolekcja liczy okolo 90 figurek. Jestem z niej dumna : ) Moje marzenie to collie ktory jest na naglowku, i rowniez marze zeby miec jakis domek. Chociaz najmniejsza przychodnia bardzo by mnie ucieszyla. No ale dobra tam. Moge kolekcjonowac LPS rownie dobrze bez domkow, jakis dodatkow : )

aby urozmaicic dzisiejsza notke
przygotowalam maly tutorial, przedstawiajacy jak zrobic szaliki dla naszych LPS :D


Okej, zaczynajmy :)
Potrzebujemy kawalek filcu i nozyczki. Tylko tyle.



1. Wycinamy maly pasek z filcu, mniejwiecej takiej dlugosci i grubosci 


2. Robimy male przeciecie/dziurke na koncowce. Tak jak na zdjeciu ponizej:

3. Przymiezmy kawalek filcu na wybranym LPSku o tak: 

4. Nastepnie zlap czesc filcu bez dziurki

5. Przeplatamy ta czesc przez mala dziurke/naciecie ktore wykonalismy wczesniej

6. Docinamy odpowiednia dlugosc i przesowamy szaliczek na syji LPSka tak zeby ta czesc z dziurka byla z tylu i zeby wygladalo to mniej wiecej tak (mozemy tez dociac i dopasowac dlugosc)

7. Gotowe : )

Mam nadzieje ze wyjda Wam swietne szaliczki i zycze powodzenia : ) Zabierze Wam to okolo piec minut a efekt jest super : )
To koniec pierwszej notki
Z gory dziekuje za komentarze : )
Pozdrawiam
Impossible x




9 komentarzy:

  1. Dobra, jak na początek nie jest tak źle, u mnie było gorzej :> Fajne są te szaliki :> Aha, i nie wiem czy wiesz, ale twój tytuł bloga gdyby się przetłumaczyło, toby wyszło "niemożliwe lps" co jest ciut bez sensu (wiecznie hejtująca ja)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj chodzi o coś innego z adresem c; Jak widzisz wszędzie się podpisuje Impossible, od tego adres ;_; to coś w stylu nie wiem, ksywy czy coś. I na pewno nie chodziło mi o to żeby tak to brzmiało. Zresztą wole taki adres niż ojeju-lpski-sa-takie-slitasne-i-wgl-takie-super. ;_; Ale dzięki za komentarz, doceniam to ;d

      Usuń
    2. Jeżeli masz coś do mojej nazwy, powiedz to wprost ;d

      Usuń
  2. U, widzę, że ktos założył bloga o LPS :D Leci do ulubionych. Śliczny nagłówek, ładne zdjęcia i pozazdrościć kolekcji ^.^ Obyś trzymała się w naszym fandomie jak najdłużej!!
    @LpsSąSuper - Oj tam, i co z tego, że bezsensu? xD Większość sensownych nazw jest zajęta przez jakieś blogi, które sa zawieszony od kilku lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje *-* Dziękuje bardzo ^^ Doceniam to, na prawde ^^

      Usuń
  3. Super Blog! Będę często wpadała. Już dodaje do ulubionych. Te szaliczki są ODJAZDOWE! =D


    April LPS z explore-lps-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj zrobię coś takiego. xD Tylko na filc...

    *MAAAMO, PAMIĘTASZ STARY SWEEETER SWÓÓÓJ?*

    OdpowiedzUsuń