wtorek, 15 października 2013

#2 O JEJU! <3

Czesc :) Z gory dziekuje bardzo za wszystkie komentarze! Jestescie wspaniali :D
Dzisiaj notka o moich nowyh LPSkach :) 


Ja normalnie niewierze! W niedziele bylam na takim jakby targowisku i nie uwierzycie co kupilam! Sama w to niewierze..

Kupilam to wszystko za tylko... 8funtow! (Okolo 40zl). Niesamowicie sie ciesze :) kiedy przechodzilam zauwazylam ze ktos sprzedawal taki ten najwiekszy domek dla LPS i zapytalam o cene. Pani powiedziala ze 8funtow. Postanowilam ze 40zlotych za taki domek to malutko i juz go kupowalam a pani nagle powiedziala ze do tego jeszcze jest pelno innych domkow i pelno lpskow :D
Moje najwieksze marzenie sie spelnilo ^^ nareszcie mam domki i kilka moich wymarzonych lps! 
To jest przychodnia, ta starsza :)
To jeszcze jedna, ale nowsza wersja. Niestety brakuje drzwiczkow i wagi, ale i tak przeciez moge go urzywac :D
Takie cos w stylu mam talent haha :D
"Purrefection salon" - salon pieknosci :)
"Doggie cafe" - kawiarnia
Moj wymarzony domek <3333
Brakuje drzwi i hamaka
Taka malutka chatka :D

A to wszytkie nowe lpski :)


Moje najwieksze marzenie <33333









 Mam taki zaciesz... <3 

12 komentarzy:

  1. Boże, kobieto GDZIE JEST TO TARGOWISKO? Ja tam jadę xD
    A tak na serio, pozazdrościć domku i lpsów ^.^ Niezły początek, serio.
    A tak w ogóle, ile masz lps?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahaha zapraszam :D to taki Sunday Market, co niedzielny : ) jezdze tam glownie zeby kupic plyty winnylowe :D teraz mam dokladnie 131 figurek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woah, a ja myślałam, że ty od zera zaczynasz xD Czyli przegoniłaś mnie o 71 sztuk :p Muszę tez chyba powynajdywać takie okazje.

      Usuń
    2. Boże, geniusz ze mnie. Nie doczytałam, w poprzedniej notce, że miałaś 90 lps xD

      Usuń
    3. Ahahaha XD Jak chcesz zlapac okazje czy cos to polecam stronke gumtree.pl to tak samo serwis z ogloszeniami jak np. tablica :D

      Usuń
  3. Czeeeeść <3 Skomentuję dwie notki pod jedną. No więc tutorial na szalik super, jutro lecę do sklepu po filc :) Nagłówek jak YuKa napisała jest piękny. Petków Ci zazdroszczę że nie wiem. Mua ma tylko 43... No a jeszcze Ci oświadczę że z tych twoich nowych petków to wg mnie najładniejsze to biała owieczka i ten collie.. Piękności. Jak się nazywają? Blog bardzo fajny, spodziewaj się mnie częściej<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reviusia <33 Ale fajnie, że oglądasz blogi o LPS.

      Usuń
    2. Cześć cześć <3 Przepraszam że późno odpowiadam :< Dziękuje Ci bardzo. <3 I szczerze powiem że nie masz czego żałować. Czasem sama myśle że wolałabym mieć ok. 50 sztuk, żeby zbieranie było takie magiczne jak kiedyś... Imion nie wymysliłam :c Nie mam weny haha <3 Dziękuje za dobre słowa, miło mi je słyszeć <33

      Usuń
  4. Nie skomentowałam poprzedniej notki, więc teraz cię witam. :3 Gratuluję spełnionych marzeń! Ten owczarek/doberman i niebieskooki kotek z włoskami są cudne.
    Tak w ogóle, to mam na imię tak, jak ty, mam prawie 13 lat i prawie tak samo dużą kolekcję (tylko o jedną figurkę mniej). :D
    ~Carly

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna aukcja! Udało ci się z tą 'promocją'. Zapraszma cię na mój mini konkurs na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super... Fart... Pozazdrościć<3

    Zetka

    OdpowiedzUsuń